Страници

вторник, 21 януари 2014 г.

Отслабване с билки ме направи кралицата на бала

Мили момичета, искам да ви разкажа една история за отслабване с билки, която звучи като приказка, но е истина.

Казвам се Дарина Тончева и съм на 19 години. Преди една година завърших средното си образование и вече съм студентка. Само 6 месеца преди да завърша бях дебела, нещастна и дори не исках да си помисля, че ми предстои бал. Тежах 80 килограма, които на моите 160 см, бяха ужасно много. Не исках да се подлагам на драстични диети, защото се страхувах, че ще навредя на здравето си, но от друга страна знаех, че килограмите също ми вредят.

Дарина Тончева разказва
за своя опит с Демир бозан.
Опитвах се да се храня здравословно, да спортувам. Знаех, че най-добрият вариант е да посетя специалист по хранене, който да ми назначи индивидуален хранителен режим, но семейството ми нямаше възможност да заплати подобен род услуги. И така се въртях в един омагьосан кръг. Не ми се мислеше за деня на бала, нито за това каква рокля ще облека. Знаех, че никоя дреха няма да скрие тялото ми. Приятелките ми, всичките по-слаби от мен,  вече бяха избрали роклите си и нямаха търпение  да дойде денят на бала.

Един ден, докато разглеждах рокли в Интернет и търсех подходящата за себе си, попаднах на отзив за чая Демир Бозан.

След това продължих да чета и се заинтригувах от това, че чаят се състоеше само от билки, всички полезни за здравето. Въпреки че не бях убедена, че ще има ефект за отслабване Демир бозан, убедих майка си да поръчаме чая и да опитаме. Тя се съгласи, тъй като наистина билките, които съдържа, не можеха да ми навредят.

Когато започнах да го пия, бях удивена от ефекта – апетитът ми намаля, но се чувствах чудесно. Само за месец  ефектът беше видим, а след 6 месеца, аз вече бях друг човек – не само външно. Придобих самочувствие и въпреки че не ме избраха за кралицата на бала, аз се чувствах като такава.
Дарина Тончева, 19-годишна

Няма коментари: